HomeHome  PortalPortal  CalendarCalendar  FAQFAQ  SearchSearch  MemberlistMemberlist  UsergroupsUsergroups  RegisterRegister  Log in  

Share | 
 

 Iktibar Bukit Antarabangsa...

View previous topic View next topic Go down 
AuthorMessage
mytafa
Kumpulan MOD
Kumpulan MOD
avatar

Number of posts : 136
Age : 32
Location : Shah Alam
Registration date : 12/12/2008

PostSubject: Iktibar Bukit Antarabangsa...   Thu Jan 01, 2009 4:28 pm

nie nk post sket citer pasal luahan orang yg x kaya kat Bukit Antarabangsa...

ps: bkn gua yg taip... nie kira org len punya, tp leh jdkan iktibar..

Suspect Suspect Suspect Suspect Suspect Suspect Suspect Suspect Suspect Suspect Suspect Suspect Suspect Suspect Suspect Suspect
Tah la baca dan renungkan aje la luahan hati org yang tak
> kaya ni;
>
>
>
> Assalamualaikum.. Ape pun gua minta maaf kalau kat sini ada
> yang terasa
> dengan ape yang gua nak luahkan.. Bukan niat gua nak kutuk
> ape pun..cume
> gua rasa terpanggil dengan sikap ORANG-ORANG KAYA kat BUKIT
> ANTARABANGSA
> tu!
>
>
>
> Wah!!! Bukan main lagi lu orang...rumah juta-juta...Harta
> juta-juta...buat rumah pun atas bukit..Kenapa buat rumah
> atas
> bukit?..Konon-konon darjat tinggi la...sama tinggi dengan
> malaikat?..sama tinggi dengan Nabi?..Ke nak privacy?..Atau
> memang taknak
> campur dengan masyarakat?...Gua tengok kebanyakkan orang
> meLAYU..tapi
> gua heran jugak...rumah juta-juta...harta juta-juta...tapi
> tempat nak
> mengadap Ilahi kecil je?...Sebab apa?...
>
> SEBAB LU KAYA!!..
>
> Bukan main dasyat lagi bantuan makanan pun dari hotel 5
> bintang...sebab
> nak bagi MANGSA-MANGSA yang KAYA makan!.Kalau kawasan
> runtuh tu jadi
> pada rumah setinggan...ada dapat ke makanan dari hotel 5
> bintang
> ni???... Nasi bungkus lu orang buang bagi babi makan?..nasi
> bungkus ape
> standard...Sebab apa?...
>
> SEBAB LU KAYA!!
>
> Gua lagi tambah sakit hati bila ada pemimpin datang nak
> jenguk...nak
> tengok-tengok lu orang...tapi lu maki apehal?...Lu dah
> bagus sangat ke
> nak maki orang?..Pemimpin atau wakil rakyat nak datang nak
> tengok
> rakyat...tapi lu maki sebab tak tolong kerabat lu angkat
> barang!..Lu
> sibuk pasal lu punya barang...ada lu pikir pasal
> TUHAN???...Sebab apa lu
> jadi macam ni??
>
> SEBAB LU KAYA!!
>
> Lagi satu hal yang pemimpin dok bagi sumbangan..bukan
> sikit..tapi puluh
> ribu..!!...nak cakap b**doh tapi jadi menteri...tapi pikir
> balik memang
> b**doh pun!..lu dah tau yang duduk atas bukit tu bukan
> orang
> miskin!..duit ada berjuta...lu ada pikir rakyat yang tak
> ada
> rumah?..yang tak makan?...Rakyat yang ada rumah macam dah
> nak
> roboh??..Sbab apa???
>
> SEBAB LU KAYA!!!
>
> Lu orang boleh tepekik telolong macam hilang akal sebab
> rumah juta-juta
> ranap!...ada lu orang nak beristgfar?..Gua jadi heran ada
> makhluk macam
> lu orang!..Pasukan penyelamat nak tolong pun dah cukup
> bagus!..tapi yang
> lu nak maki dorang apehal?..Lu nak saman apehal?..Sebab
> apa??
>
> SEBAB LU KAYA!!
>
> Lagi gua tambah heran bila lu orang nak saman PBT...yang lu
> buat rumah
> atas bukit tu sapa suruh??..Nak pampasan???..JANGAN
> HARAP!..cukup baik
> la MB Selangor bagi penginapan kat hotel..Tak bersyukur
> lagi???...Itu
> tanah persendirian...lantak lu la nak buat rumah...tapi
> bile dah ranap
> lu sibuk nak saman??..Sebab apa?..
>
> SEBAB LU KAYA!!!
>
> Gua bukan dengki pasal lu kaya..peduli ape lu kaya!..lantak
> lu la..tapi
> lu kene ingat...ada yang lagi Maha Kaya...ada yang lagi
> Maha Besar...
>
> LU PIKIR LA SENDIRI!! Suspect Suspect
Back to top Go down
View user profile http://www.geocities.com/tengkuahmad_fakruladli/index.htm
sb189119
Kumpulan MOD
Kumpulan MOD
avatar

Number of posts : 85
Age : 33
Registration date : 15/12/2008

PostSubject: Re: Iktibar Bukit Antarabangsa...   Mon Jan 12, 2009 8:54 am

jom kita pikir....

hrmmmmm.... Idea
Back to top Go down
View user profile http://sb189119.blogspot.com
 
Iktibar Bukit Antarabangsa...
View previous topic View next topic Back to top 
Page 1 of 1

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
 :: OTHERS :: Jom Kongsi Cerita-
Jump to: